FAQ (Často kladené dotazy)

Jak to celé funguje?

V našem e-shopu nabízíme produkty, které jsou skladem na našich značkových prodejnách The North Face a Lee a Wrangler v Praze a také na našem centrálním skladě. Každá z prodejen může mít rozdílnou část sortimentu, nabízených barev a velikostí. V případě kombinace zboží z různých poboček se může doba odeslání zboží prodloužit. Předpokládanou dobu doručení a informaci o skladech naleznete u každé jednotlivé položky.

Proč nakupovat právě u nás?

Nabízíme nejrozšířenější nabídku kvalitního The North Face zboží v celé České republice.

Při nakupování s námi nemusíte opustit svůj byt nebo pracovnu a můžete přitom vybírat ze široké nabídky a zajistit si dodání zboží na jakoukoli adresu v České republice a na Slovensku.

Jaké jsou možnosti platby?

ČR:

Osobní odběr: hotovost, platba kartou, The North Face poukázky.

Česká pošta/PPL/DPD/Zásilkovna: platba předem - platební kartou, online bankovním převodem nebo dobírkou.

SR:

Slovenská pošta/GLS/Zásilkovna: - platební kartou, online bankovním převodem nebo dobírkou.

Online bankovní převod je součástí vytvoření objednávky. Budete automaticky přesměrovaní do internetového bankovnictví vaší banky. Pokud se Vám platba z nějakého důvodu nepodaří /denní limit pro platby apod./, kontaktujte nás a domluvíme náhradní řešení platby. 

Jaké způsoby dopravy k zákazníkům nejčastěji používáte?

Detailní přehled o způsobech dopravy naleznete zde.

Jak funguje osobní odběr eshop objednávek?

Vytvoříte klasickou objednávku s volbou: osobní odběr. U každé položky vidíte odsupnost zboží na jednotlivé pobočce, případně časový odhad, kdy na ni bude zboží doručeno. Když je zboží nachystáno k vyzvednutí, obdržíte SMS a informační mail s číslem objednávky a oznámením o možnosti vyzvednutí. Osobní odběr probíhá na našich specializovaných prodejnách The North Face - OC Arkády Pankrác, OC Nový Smíchov a v našem odběrovém místě na Praze 9.


Detailní informace o jednotlivých pobočkách nalezenete zde.

Proč mi nedorazil potvrzující email, že byla má objednávka přijata?

Po dokončení objednávky náš e-shop automaticky odesílá informační email na uvedenou e-mailovou adresu.

Pokud Vám žádný nedorazil, prosím zkontrolujte složku SPAM a složku HROMADNÉ ZPRÁVY a případně nás kontaktujte.

 

Kde a kdy získám informaci o své objednávce?

Automatické e-maily dostanete: při přijetí objednávky; odeslání vyřízené objednávky, od dopravce ve chvíli odeslání zboží a po přichystání zboží k osobnímu odběru. Po přichystání zboží Vám přijde také SMS.

V případě potřeby nás kontaktujte.

Může se stát, že se liší cena zboží na e-shopu a cena zboží na prodejně?

Vyjímečně se to může stát např. z těchto důvodů:

1. Některé z akcí jsou pořádány na prodejnách, jiné pouze na e-shopu.

2. Ceny se mohou lišit i v různých prodejnách v závislosti na akcích v jednotlivých obchodních centrech.

Zboží, které jsem si objednal mi velikostně nevyhovuje. Jak mám postupovat?

Zboží máte právo do 14 dnů vyměnit nebo vrátit. Bližší informace, jak postupovat, naleznete zde.

Zboží odešlete tak, jak jste ho obdrželi, aby bylo schopné dalšího prodeje. Přiložte originál faktury, všechny visačky, záruční list apod. Doporučujeme udělat si kopii faktury pro Vaši kontrolu. Pokud máte na faktuře více zboží, ponechte si originál a odešlete kopii.

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
  • Košík (0 Kč)0